Any day now?

Wist jij dat er ooit een dorp Blankenburg was op de plaats waar de tunnel op de linkeroever uitkomt? En er was daar iets met een boerderij van een negentigjarige bewoonster die jarenlang geprotesteerd heeft en niet voor haar dood er weg wilde. Maar dit terzijde. Leuker kunnen we het niet maken.

nota Blankenburgverbinding Fijn, dat maakt de klus nog leuker. (En is de komende rekening van de garage ’n beetje te velen.)

De garagist heeft nog niet gebeld, maar het is een beetje een luxeprobleem. De oude kar is mijn ‘vrachtwagentje’ voor Belvedere. Die rijd ik uiteindelijk op, alleen is ’t hopelijk nog niet zo ver. Hij ging de thermostaat vervangen en dan zien of dat het hele probleem was. Afgelopen weekend stond ik met rokende motor (kokende koelvloeistof) met de keet achter de wagen in de stad, de Volmarijnstraat net gehaald. Maar of die auto ’t nog haalt is dus nog even de vraag.

Kaart gezien in de cloud; vrolijk stemmend. Het gaat goed/beter met Nederland zou je zeggen. Hoog nodig. (Gisteren ving ik een nieuwsitem op van de BBC dat er  mogelijk een verband is tussen microscopisch kleine stoffen in uitlaatgassen, die rechtstreeks in ons brein kunnen doordringen, en dementie. Weer een factor.)

Moet er nog meer informatie in, via popups of links? Heb jij de logo’s ontworpen? (Ik vind alleen die van duurzaam waterbeheer nogal vaag, oogt niet zo vloeibaar.)

Hoe nieuwer, hoe beter (voor de verkoper)? Maar Frank zal vast niet terug willen naar z’n oude, als ’t al zou kunnen. Ik neem aan dat ie nog onder garantie was. Grijs goed.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.